Retourneren & klachten

Retourneren

Het kan zijn dat u nadat u uw bestelling heeft geplaatst, toch wilt af zien van de aankoop.
Wanneer u dit aan ons meldt heeft u 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar ons.

Hieronder vindt u onze retour regels:

  • Voeg een briefje toe aan uw bestelling met uw naam en ordernummer.
  • Producten die geopend of gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden aangezien onze producten tot de bederfelijke waren behoren.
  • Indien mogelijk ontvangen wij de geretourneerde producten graag in hun originele verpakkingen.
  • Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
  • Nadat wij uw retour zending hebben ontvangen en aan de eisen is voldaan, maken wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug naar u over.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier onderaan op de pagina van onze algemene voorwaarden.

Stuur uw retour zending naar:
Beauty of the Lioness Retourafdeling
Pieter Braaijweg 97
1114 AJ Amsterdam 

Extra Retourinformatie

U heeft een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  
Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Bestelling annuleren

Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze toch annuleren?
Laat het ons dan zo snel mogelijk telefonisch weten via +31617717661.
Wij zullen de bestelling dan niet verzenden en de gemaakte kosten zullen wij naar u terug storten.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@beautyofthelioness.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.